mă opresc…

Sunt prea puţine clipe într-o zi! Sunt tentată să spun asta mereu. Şi de fiecare dată ştiu că greşesc. Pentru că, în înţelepciunea Lui, Dumnezeu a ştiut mai bine ca noi câte clipe ne sunt suficiente din zori şi până-n seară.

Tare ocupată mai sunt. Tare multe sunt lucrurile pe care le-aş face dacă aş mai avea puţin timp.

Uneori Dumnezeu mă îmbrânceşte în graba mea. Şi dulci mai sunt momentele acestea când El mi se pune în cale. Îmi întinde braţele aşa cum fac eu cu fetiţa mea. Îmi arată unde pot să îmi rezem capul. Îmi cântă un imn divin. Îmi aduce în nări miresme pe care le-am uitat. Şi mă opresc! Atât! Mă opresc!

„Opriţi-vă şi să ştiţi că Eu sunt Dumnezeu: Eu stăpânesc peste neamuri, Eu stăpânesc pe pământ.” (Ps.46:10)

Leave a Reply

