Liebster award – Discover new blogs

Narcisa m-a inclus într-o listă de „provocați” și nu am putut refuza oferta :-).

1. Ce înseamnă Dumnezeu pentru tine?

Vreau să spun că înseamnă totul. Și totuși mi-e frică să declar asta. Mă plec în fața celor care, în fața persecuției, a torționarilor, a foametei…au declarat și au trăit cuvintele pe care tocmai le-am tastat mai devreme. Învăț…am mult de învățat.

2. Dacă ai fi nevoit(ă) să alegi între dragoste și adevăr, ce ai alege?

„De mi s-ar dovedi în modul cel mai indubitabil, pe patul de moarte fiind, că nu Hristos este adevărul, că adevărul e altul – dacă demonstraţia ar fi incantabilă şi covârşitoare – n-aş sta nicio clipă la îndoială: aş alege să rămân cu Hristos, nu cu adevărul.” Dostoievski

Deci – dragostea.

3. Dacă Dumnezeu ar fi acum vizibil, lângă tine, ce I-ai spune?

M-aș urca în brațele Lui, așa cum se cațără fetița mea în brațele noastre, și aș plânge. Nu  ar mai fi nevoie să Îi spun ceva în cuvinte.

4. Care este melodia pe care o asculți atunci când ești trist(ă)?

The Hammer Holds, Bebo Norman – am pus o varianta cu tot cu cuvintele cantecului. Melodia asta, vocea artistului si mesajul mi-au fost consilier in anii de depresie.

5. Care este ultimul sau cel mai relevant răspuns la rugăciune pe care l-ai primit?

Pare stupid…sau ușurel așa…zilele trecute m-am tăiat la un deget (o tăietură ușoară, dar enervantă), apoi m-am fript la un alt deget. Nimic major…cum am spus, aproape stupid. Am simțit atât de clar însă în ambele momente cum Dumnezeu era lângă mine păzindu-mă de ceva mai serios decât micile răni pe care le-am căpătat. În prăpăstii adânci, la fel ca și în bucătărie, Dumnezeu este, chiar ESTE prezent. Asta îi cerusem…să fie prezent și să Îl văd.

(P.S. rănile au trecut imediat ce fetița mea dragă mi-a dat sărutări dulci exact pe ele)

6. Preferi muzica instrumentală sau muzica vocală?

Vocală.

7. La ce te gândești când vezi frumusețea naturii?

La inima lui Dumnezeu care ne-a pregătit „curtea” asta mare în care ne fâțâim…și la cum am stricat noi ce ne-a dăruit El.

8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?

Dintre oameni? La soțul meu – partenerul de luptă în încercările din care parcă nu mai scăpăm.

Dincolo de oameni? La Dumnezeu…și îmi dau seama de asta ascultându-mi gemetele care ies primar și brut din mine când vine încercarea.

9. Cum te raportezi la cei care nu cred în Dumnezeu: îi lași în pace sau ești preocupat(ă) de soarta lor?

Dumnezeu m-a învățat să văd în toți oamenii recipiente ale iubirii Lui și chipuri care poartă însemnul lui divin. Și pentru ei, îmi doresc să fiu un semn al Împărăției lui Dumnezeu. Îmi doresc să pot străluci așa de frumos, încât ei, nu împinși de mine sau de vreun program, ci ei înșiși să își dorească să-L caute.

10. Ai vreun verset preferat din Biblie sau vreun citat despre Dumnezeu, credință, dragoste?

1 Ioan 4:18

11. Care crezi că este cea mai mare dovadă de dragoste pe care ți-a arătat-o cineva?

Sotul meu, care, înainte de căsătorie, m-a văzut în varianta mea cea mai de jos în timpul depresiei, și care a dorit să împartă viața cu mine.

Se pare că trebuie să duc mandatul mai departe, așa că, provoc și eu pe Oana, Pavel, Adi, și pe Clarra. Întrebările sunt aceleași pe care le-am primit de la Narcisa. Adică cele de mai jos:

1. Ce înseamnă Dumnezeu pentru tine?

2. Dacă ai fi nevoit(ă) să alegi între dragoste și adevăr, ce ai alege?

3. Dacă Dumnezeu ar fi acum vizibil, lângă tine, ce I-ai spune?

4. Care este melodia pe care o asculți atunci când ești trist(ă)?

5. Care este ultimul sau cel mai relevant răspuns la rugăciune pe care l-ai primit?

6. Preferi muzica instrumentală sau muzica vocală?

7. La ce te gândești când vezi frumusețea naturii?

8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?

9. Cum te raportezi la cei care nu cred în Dumnezeu: îi lași în pace sau ești preocupat(ă) de soarta lor?

10. Ai vreun verset preferat din Biblie sau vreun citat despre Dumnezeu, credință, dragoste?

11. Care crezi că este cea mai mare dovadă de dragoste pe care ți-a arătat-o cineva?

2 responses to “Liebster award – Discover new blogs

Leave a Reply

